Шановні учасники судових справ!
Доводимо до відома про тимчасове обмеження державного фінансування відправки поштової кореспонденції, що пов’язано з дефіцитом поточних видатків на забезпечення здійснення судочинства.
У зв’язку з чим, Другий апеляційний адміністративний суд з 3 листопада 2021 року вимушено припиняє відправлення поштової кореспонденції, а саме: судових повісток, копій судових рішень тощо.
З метою забезпечення реалізації процесуальних прав учасників судового процесу, передбачених Кодексом адміністративного судочинства України, для своєчасного повідомлення про день та час судових засідань рекомендуємо:
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів власні та інших учасників судової справи;
- використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів, а саме:
- ознайомитись з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті Другого апеляційного адміністративного суду у розділі «Громадянам»: Список справ, призначених до розгляду за посиланням: https://2aa.court.gov.ua/sud4851/gromadyanam/csz/ ;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою або особисто за відповідним зверненням до суду.
Додатково роз’яснюємо, що Ви маєте можливість отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений Ваш РНОКПП.
Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено.