Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
НАКАЗ
«01» листопада 2023 року м. Харків № 2.2-04/153
Про порядок відшкодування
фактичних витрат на
копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 740 «Про затвердження граничних норм витрат а копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2020 № 4) та пункту 4.10 Положення про забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Другого апеляційного адміністративного суду та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачами інформації.
НАКАЗУЮ:
2.1 довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів Другого апеляційного адміністративного суду;
2.2 оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Другого апеляційного адміністративного суду.
3. Визнати таким, що втратив чинність наказ Другого апеляційного адміністративного суду від 08.01.2019 №04-04/4.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Керівник апарату суду Ілля ЯНЧЕВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Другого апеляційного
адміністративного суду
«01» листопада 2023 року № 2.2-04/153
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
Додаток 2
Надавач послуг : Другий апеляційний адміністративний суд
Реєстраційний рахунок:
Банк:
Код ЄДРПОУ: 42256976
Платник: _____________________________________________________________
____________________________________________________________
РАХУНОК № _____________
Від______ ___________________ 20________року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки ( без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок |
Ціна |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
4. |
Витрати на виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати : _____________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник_______________ Головний бухгалтер ___________
(підпис) (підпис)
Додаток 3
ЗАЯВКА № ____________
від "___" ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
_____________________________________________________________________________
(назва документа)
_____________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи |
|
||||||||
Послуга, що надається |
Вартість виготовлення 1 аркуша, грн |
Кількість аркушів
|
|||||||
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
|||||||
Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
|||||||
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
|
|||||||
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
|
(За відсутності даних ставиться прочерк)
Виконавець: |
|
|
______________________ |
_______________ |
______________________ |
Керівник структурного підрозділу, у якого знаходиться запитувана інформація: |
|
|
______________________ |
_______________ |
______________________ |